Friday 31 January 2020

seks ketika haid

FAHAMI NAFSU SEKS LELAKI @ SUAMI

Pernah tak lewat malam tengah tido, tiba-tiba suami gesel2 anunya pada anda? Pernah bukan? Ada ketika nafsu seks suami memuncak, tidak kiralah samada isteri tidur, penat mahupun dalam period, suami masih memaksa utk dptkan layanan seks dari isteri. Ketahuilah memang ini adalah salah satu sifat seks lelaki. 

Isteri yang solehah akan sentiasa berusaha memenuhi kemahuan seks suami tidak kira dalam apa jua keadaan tapi percayalah, sebenarnya tidak susah pon melayan suami ketika nafsu mereka memuncak walaupun isteri period kerana ada beberapa cara untuk memberi layanan dan kepuasan kepada suami. Jika isteri tahu cara ini sudah pasti dirinya akan sentiasa menjadi kesayangan suami. 

Antara cara memuaskan suami ketika dalam haid ;

1) Blowjob (menghisap zakar)
Cara paling digemari suami iaitu memuaskan nafsu suami dengan mengguna kuasa mulut, lidah dan tangan. Isteri perlu belajar dan tahu cara2 bagaimana menghisap zakar kerana jika anda expert, suami akan pancut dan puas dalam masa 2 minit sahaja. (cthnya semasa menyedut & menghisap zakar, telo suami di ramas lembut).

2) Handjob
Isteri menggunakan tangan untuk meransang zakar suami hingga ejakulasi.

3) Titsjob 
Memberi kenikmatan pada zakar suami apabila isteri menggosok payudaranya ke atas dan ke bawah.

4) Assjob
Alur@celah punggung jika digesel zakar akan memberi nikmat dan rangsangan hingga memancutkan mani tetapi jangan sesekali memberi akses kepada zakar suami pada lubang dubur kerana ia adalah dilarang dan berdosa besar jika melakukannya.

Tunaikan tanggungjawab kamu kepada suami ketika mana suami mahukan seks dan yang pasti tidak akan mengambil masa yang lama jika isteri melakukan dengan rasa suka dan bersungguh walaupun ketika period.

#Semoga bermanfaat.

*http://www.wasap.my/+60135237966/hai_ijal*

Atau

*http://www.wasap.my/+60142516376/NakUrut*

Save no ijal ni...
Pape senang...

Ikhlas drpd..
Rosman Rizal Urut

No comments:

Post a Comment