Monday 16 December 2019

Tips utk rumahtangga

TIPS UNTUK SUAMI ISTERI 

Dalam hubungan seks, isteri perlukan kualiti bukan kuantiti!

Tips mudah untuk orgasmkan isteri anda berkali-kali dan kali ini suami tolong ambil perhatian.

SEMASA mukadimah jimak, sambil melakukan rangsangan di leher dan payu dara isteri samada meramas lembut, cium, hisap dan jilat. Titiskan beberapa titis minyak lintah ke klitorist isteri dan serentak lakukan gerakan dengan jari slow, hard and harder and swing sehingga isteri orgasm /squirtz /klimaks. Tanda isteri klimaks adalah kejang seluruh badan, mengerang dan selepas tu akan rasa "geli dan ngilu". Rest kan pasangan 2-3 minit dengan ciuman mesra, then barulah lakukan inter course /tujahan. Titiskan lagi minyak lintah beberapa titis di klitorist pasangan dan semasa tujahan berlaku, kawal pergerakan.. Jangan gelojoh!!! (bagi yg cepat pancut, rawat dgn urutan batin).

Kemudian temukan G-SPOT atau MAKAM 7 wanita.

SEMASA mendayung padat, padu dan konsisten, wanita akan mengalami klimaks berganda!!! (Bagi isteri yang sukar klimaks, titiskan dahulu minyak lintah sebelum dan semasa proses seks).

Isteri akan mengalami sensasi berganda2 dan sentiasa teringat pada suami siang dan malam, kenikmatan milik anda berdua dan pastinya isteri akan SETIA KE HUJUNG NYAWA.

urut batin ijal 0142516376

No comments:

Post a Comment