Monday 16 December 2019

Pm ijal

Urut batin bertujuan mengembalikan kesegaran alat kelamin bagi mereka yang lemah tenaga batin. Ia bukan urut untuk keseronokan malah ia lebih kepada kesihatan zakar dan urat yang bersangkutan dengan zakar. Adakalanya urut batin akan menyakitkan untuk itu sesiapa yang ingin menjalani urut batin mestilah bersedia untuk menahan sedikit kesakitan di beberapa bahagian yang diurut.

Urut batin yang ku buat sebenarnya adalah urut seluruh badan yang begitu komprehensif dan menyegarkan.

Sebelum menjalani urut batin pesakit mestilah menjalani pembersihan asas. Pesakit harus membersihkan diri menggunakan sabun anti bakteria terutama dibahagian alat sulit. Sabun Antabax adalah salah satu jenis sabun yang boleh digunakan. Bulu kemaluan hendaklah dicukur terlebih dahulu untuk memudahkan tukang urut merasa urat urat batin sekitar pangkal zakar dan paha.

Pm ijal sapa nak merasai urutan batin :

*http://www.wasap.my/+60135237966/SayaNakUrutBatin*

Btg kecik jika rawat berterusan boleh memanjang 1-3 inci... Tp kena byk bersabar dan konsisten... Sy harap yg muda2 lg ni...jaga dan urut la dr awal... Sbb zakar kita ni klu x jaga dari awal...makin lama makin kecut, kecik, pendek, lembik dan kurang power...

No comments:

Post a Comment