Thursday 19 December 2019

jom urut

Rizal Shah:
Urut Zakar Supaya Kote Sado
Zakar merupakan aset utama bagi seseorang lelaki. Selain berfungsi sebagai alat perkumuhan bagi pembuangan air kencing, zakar juga digunakan untuk memancut air mani. Sama ada pancutan itu bertujuan untuk penyambungan zuriat atau sekadar untuk kepuasan sendiri, zakar turut memberi rasa kesedapan dan kepuasan kepada lelaki.
Akan tetapi bentuk zakar antara seorang lelaki dengan seorang lelaki yang lain memang berbeza.
Sebenarnya zakar yang paling ideal bagi setiap lelaki adalah kote sado. Setiap lelaki mampu memiliki zakar yang bertaraf kote sado jika mengikuti langkah-langkah mudah. Antara langkah paling mudah adalah dengan cara mengurut zakar. Lelaki boleh mengurut zakar secara bersendirian atau menggunakan khidmat tukang urut batin.
Jom sadokan zakar supaya ianya sentiasa tegap, mantap, sedap dan sangap melalui urut batin.

Apa yg eloknya bila kita urut zakar dgn minyak nih??? Ooohhhh... ia mampu;
🍌Membantu bagi prestasi tuan bersama pasangan dgn lebih baik,
🍌Membantu memantapkan ereksi,
🍌Membantu melancarkan perjalanan darah zakar,
🍌Mengembangkan urat2 zakar,
🍌Membantu menambahkan saiz panjang dan besar zakar,
🍌Zakar mampu menjadi lebih kembang,
🍌Zakar menjadi lebih segar, bertenaga, lebih garang dan lebih bersedia. 👮 Segalanya memerlukan kerjasama tuan badan dlm menjalankan urutan secara konsisten... tempoh masa bagi hasil kesan adalah bergantung sepenuhnya terhadap individu, konsistensi, urutan yg betul, dan keyakinan dan kesabaran dlm terus menjadikan urutan ini satu amalan harian... tak dpt 2 x, 1 x pun ok. Lepas mandi...10-15 minit je. 😊 Kita usahakan sebaiknya tuan, namun Allah juga yg menentukannya. Insya Allah.
Lain lelaki lain zakarnya, lain orang lain rezekinya...

Hubungi ijal

http://www.wasap.my/+60135237966/SayaNakUrutBatin

No comments:

Post a Comment