Tuesday 26 November 2019

Apa yang wanita mahukan....


APA YANG BINI ANDA MAHUKAN KETIKA SEKS SEBENARNYA?
– Pengakuan ‘Sukarela’ Oleh Para Wanita

Perkongsian kita pada kali ini adalah berkaitan dengan apa yang bini anda mahukan ketika seks, dan 4 cara tingkatkan nafsu isteri anda. Sememangnya berbeza individu, berbezalah keinginan mereka. Namun, di sini kita hanya akan berkongsi tentang cara yang paling praktikal yang diberitahu oleh kebanyakan wanita. Untuk pengetahuan anda, maklumat ini kami dapat dari satu thread di Reddit. Di dalam aplikasi Reddit ini, para wanita dari seluruh dunia telah berkongsi secara terbuka pandangan mereka tentang hubungan intim antara lelaki dan wanita. Salah satu topik yang hangat dibincangkan adalah, tentang apa yang mereka mahu lelaki lakukan ketika seks.

“APA YANG WANITA HARAPKAN LELAKI LAKUKAN KETIKA SEKS”
Dari perkongsian ini, kami mengambil sebahagian dari pandangan mereka yang bersesuaian dengan kita dan tidak salah di sisi agama. Cara tingkatkan nafsu isteri ketika seks.

1. Lakukan Seks lisan.  Dirty talk!
Sebelum anda terus ke aktiviti meraba dan meneroka, sekali sekala ajaklah isteri anda melakukan aktiviti seks lisan, ataupun ‘dirty talk‘. Seks lisan yang saya maksudkan disini bukan “Oral Seks” ya, tapi lebih kepada perbualan tentang seks. Di bawah merupakan tulisan seorang pengguna yang menggunakan nama Mjcronic di laman reddit:

“Saya suka seks lisan. Saya tidak selalu berharap ia benar-benar berlaku tetapi kadang-kala terlanjur juga kerana menjadi terlalu ghairah. Saya lebih suka bila pasangan saya bertindak balas.-Mjcronic” Menurut Mjcronic dia menyukai seks lisan.

Seks lisan mampu merangsang nafsu dia dan dia sangat suka bila pasangannya turut bertindak balas. Anda boleh lakukan seks lisan ketika di pejabat atau di rumah sebelum tidur. Melakukan seks lisan dapat membantu isteri anda berimaginasi tentang nikmat bersama dan seterusnya membangkit keinginan bersama. Jangan hairan isteri anda, sudah berbau harum menunggu anda balik dari pejabat. Selain itu, seks lisan sebelum tidur juga bagus sebagai cetusan awal kepada foreplay dan seterusnya seks fizikal. Semasa melakukan seks lisan, anda boleh trigger isteri anda dengan pertanyaan yang berunsur keghairahan contohnya cara meningkatkan nafsu isteri di katil, posisi seks yang bagaimana you suka? Kenapa you suka posisi tu? Harus sentiasa diingati, seks lisan haruslah santai, nakal, dan menyenangkan. Anda juga boleh mencadangkan posisi yang baru dan sentiasa perhatikan reaksi isteri anda. Pastikan perbualan anda tidak hanya fokus kepada kemahuan anda sahaja. Tujuan perbualan seks lisan adalah untuk mengetahui tindak balas pasangan anda. Perhatikan perubahan wajah isteri anda. Ini memang cara tingkatkan nafsu isteri yang betul. Jika anda bercakap tentang posisi seks tertentu, isteri anda menunjukkan tindak balas positif, anda boleh cuba lakukan posisi tersebut semasa seks nanti. Seks lisan adalah pemacu kepada permulaan seks terhadap pasangan. Apa kata mulakan hari ini, jangan terlalu agresif, contohnya menelefon isteri dan berkata “Sayang, malam ni i nak peluk you dari belakang pastu nak ramas-ramas breast you”. Isteri anda mesti teruja dan menunggu-nunggu saat tibanya waktu malam.

2. Cara tingkatkan nafsu isteri dengan mencium leher isteri terlebih dahulu.
Secara umum, wanita suka lelaki melakukan foreplay sebelum terus kepada seks. Wanita sebenarnya sukakan belaian. Jadi tidak hairan jika sebilangan besar wanita menyatakan bahawa mereka mula mendapat rangsangan seks dengan ciuman leher. Jika anda ingin tahu ini benar-benar nyata anda atau tidak? Sila cuba lakukan ini pada isteri anda. Lagi satu, cium tu cium juga, tetapi jangan sampai tinggalkan cop ciuman (hickies) pada isteri anda, terutamanya di kawasan yang mudah dilihat orang. Jika anda ingin membuat cop pada badan isteri anda, pastikan anda mendapat persetujuan isteri anda terlebih dahulu.

Secara ringkas, di thread tersebut, pengguna bernama EmptyMoon22 telah meninggalkan komen pendek, dia mahukan ciuman di leher. Di thread yang sama, seorang pengguna bernama Bluest_Light menyatakan bahawa “ciuman di leher adalah terbaik”. Diikuti pula oleh reply yang dari pengguna bernama Moongoddess4x4, dimana dia mengingatkan kaum lelaki agar tidak sewenangnya meninggalkan bekas ciuman (love bite) di badan wanita.

3. Melakukan sentuhan pada bahagian yang sensitif yang lain seperti payudara.
Selain melakukan foreplay dengan mencium leher, anda boleh meningkatkan nafsu isteri anda dengan bermain puting payudara mereka. Anda boleh mengusap, meramas dan memicit dengan lembut atau menjilat dan menghisap puting payudara isteri anda. Menurut tulisan seorang pengguna yang menggunakan nama Bakerwawa di laman reddit:

“Saya suka apabila pasangan mengusap puting perlahan-lahan ke atas dan ke bawah atau menghisapnya.  Kadang-kala, ia membuatkan saya menuju klimaks – Bakerwawa”

Oleh itu, pastikan isteri anda tidak kebosanan dengan cara anda. Anda boleh pelbagaikan cara dan menjadi kreatif dalam melayan isteri anda.

4. Membuat bunyi ghairah dapat meningkatkan nafsu isteri.
Sebagai lelaki, adakah anda bersedia untuk berdesas dan mengerang ketika anda menikmati seks? Mungkin bagi anda ini suatu yang melucukan atau memalukan. Tetapi, anda tidak perlu rasa segan! Pasangan anda tidak akan menganggap anda pelik gara-gara berdesas ghairah. Sebaliknya, melakukan ini, anda telah memberikan suntikan semangat dan meningkatkan nafsu pasangan anda.

Wanita suka anda lakukannya, kerana dengan cara itu mereka tahu anda sedang ‘layan’ dan ghairah. Seorang pengguna dengan Sassylittlespoon dari laman Reddit, turut memberi komen:

“Saya harap mereka (para lelaki) akan lebih bersuara ketika seks. Saya suka mendengar pasangan saya mengerang atau moaning, kerana itu tandanya dia sangat menikmati hubungan tersebut”

Tweet ini telah mendapat 10.4k undian daripada pengguna yang lain. Jika ada 10.4k orang bersetuju dengan kenyataan ini, nak malu apa lagi boss? Cuba lakukanlah bersama isteri tercinta. Hidupkan suasana seks anda. Jangan biarkan suasana seks anda seperti berada di tapak perkuburan. Dalam masa yang sama, jangan terover  buat, nanti mentua anda terdengar pula.

Diharap perkongsian tentang cara meningkatkan nafsu isteri di atas dapat membantu anda meningkatkan kualiti seks bersama isteri. Jangan pandang remeh pandangan di atas kerana ia adalah perkongsian sebenar daripada wanita. Mereka menyatakan dengan jelas apa yang mereka inginkan dari pasangan anda. Sebagai lelaki, sememangnya anda yang lebih banyak memainkan peranan dalam melakukan hubungan bersama. Walaubagaimanapun, pastikan anda jangan syok sendiri sahaja. Jangan hanya melakukan apa yang anda suka sahaja tetapi tidak mengendahkan apa yang isteri anda mahu ketika seks.

Sebagai seorang lelaki suka untuk saya maklumkan sebenarnya kerana semakin usia kita meningkat, libido akan semakin menurun dan begitu juga dengan zakar kita akan semakin mengecil, mengecut dan kurang kerasnya. Oleh itu, semua lelaki harus menitiberatkan tentang penjagaan zakar.

Jika anda benar-benar serius jom jaga zakar..jom urut ngan ijal...

Hubungi
*http://www.wasap.my/+60135237966/hai_ijal*

Atau

*http://www.wasap.my/+60142516376/NakUrut*

Save no ijal ni...
Pape senang...

Ikhlas drpd..
Rosman Rizal Urut

No comments:

Post a Comment